Tuesday, July 19, 2011

Tren komuter rosak di Setiajaya

Gua nampak ada tren kat stesen. Gua ingat gua lambat. Dah beli tiket baru tau yang tren rosak. Elektrik dari kabel ada, tapi tren tak idup.
Para penumpang yang ada terpaksa dikeluarkan dan ramairamai berkumpul di platform 2.
Bila tren sampai, semua hilang pertimbangan menolak, menyumbat, memaksa diri sendiri memasuki koc2 yang dah padat.
Gua pun taknak komen lebih lebih sebab ada masamasanya, gua pun buat benda yang sama. Hehe.
Yang gua tak berkenan ialah petugas2 KTM rilek jer berjalan dengan machonya masa gua feedback pasal tren tadi.
Sekurang-kurangnya, buatlah muka cemas ke, jalan lelaju ke walaupun kami tau, takde apa boleh dibuat selain menunggu je tren ganti

No comments:

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...