Gua baru dapat update pasal KTM new coach dari
@syhrlnzm pasal coach-coach baru KTMB:
|
Bahagian depan lawan camana pun, kalau tak ikut jadual tak guna juga |
|
Cock pit. Gambar ni, takde efek pada kita.
Tapi pada driver tren, ada yang orgasm tengok gambar ni, kot? |
Gambar ni semua dicuri dari
sini. Entah bilala coach ni semua nak sampai kat negara kita. Ada 38 ke 39 bijik semuanya. Setiap coach ada 3 pintu. Gua tak sabar-sabar nak komen. Tapi sebenarnya,
gua bukan tak puas hati dengan coach. Coach sekarang memang ok walaupun
seat dia boleh dipersoalkan ergonomiknya. Bukan. Yang gua tak puashati ialah
management KTM.
|
Made in China ke, Korea, ni? |
|
Ni style lain |
|
yang ni style lain.... |
|
Besar pintu jamban. Muat ke makcik-macik kita?
Gambar dicuri dari sini |
Gua malas nak explain dalam-dalam dan jauh-jauh. Gua pernah cakap benda ni sebelum ni. Kalau lu semua naik komuter atau keretapi, korang akan perasan akan
keadaan pemandangan di sepanjang track railway kita ni. Macam gua, gua hari hari lalu
dari stesen Sungai Gadut ke Stesen KL, kemudian ke Setia Jaya. Kat stesen KL contohnya, kita dapat perhatikan
banyak coach lama, kayu-kayu dan block simen dari track yang entah apa plannya.
Susunlah elok-elok sikit, apalah salahnya?
Ingat lagi tak kejadian kat bawah ni?
Bangku kat bawah ni adalah hasil tinggalan kejadian lori jatuh ke stesen KL dalam bulan Jun tahun ni.
Dan sampai ke bulan Oktober, bangku stainless ni masih lagi macam tu.
Macam takde pembelaan jer...
Takyah cerita la benda lain. Jangan kasi point kat gua.
|
Inilah nasib, diriku yang malang... |