Friday, September 23, 2011

FluffyMath



FluffyMath

Next ialah blog Siti Zafira, kawan baik dan silent reader kepada blog ini (Cheh!)

Gua tertarik dengan entry ini sebab mesejnya tentang doa itu tepat. Ye. Kita kena spesifik dengan doa kita kepada Allah. Ada banyak perakara yang gua nampak dari situ.

Dengan spesifik tentang apa yang kita nak, kita dah ada sifat start with the end in mind. Kita dah visualize kemahuan kita dari sekadar sepotong perkataan didalam minda kita ni. Nampak bendanya. Bila dah nampak, barulah datang keinginan dan dorongan nak mendapatkannya, seraya timbullah kesungguhan dalam berdoa. Nampak tak?

Cumanya permintaan comel Cik Siti kita ni melembutkan mesej yang  biasanya disampaikan dalam nada boring oleh para Ustaz yang cyber-literate. KehKehKeh.
What in the world is a Lomo Cam?


Blog Cik Siti bersifat personal. Dan gua perasan, gaya penulisannya dah lebih mudah difahami. Tak amcam setahun lepas.

Mati-mati gua ingat dia ni ambik Master ke, Phd...Kussemangat!

2 comments:

Zafira said...

haha. 1stly, entry you pasal entry i memang sangat menarik! seriously. :)

sekarang, saya sedang belajar menulis ringkas. less is more right? and moderate is adequate. ^^

btw, i memang dah sambung master. bukan nak brag tapi saja nak betulkan info. teehee. :p

Irwan said...

Salam Cik Zafira...thank you for coming again...

Apsal makin master makin barai plak ayatnya? Oh BTW, saya dah tau LOMO tu apa..semalam tgk sejuta Impian...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...