Sunday, September 26, 2010

Komen kepada "Aksi Celah Kangkang"

Entry asal:


Malaysia - Kaedah celah kangkang menjadi salah satu kaedah jenayah terbaru yang dikesan di negara ini. Terbaru 2 kes kecurian menggunakan teknik celah kangkang berjaya dirakamkan oleh kamera litar tertutup.- Unwanted melaporkan dalam blognya..


read more...

kalau ko tgk, itu laki bini tu..BERTUDUNG TU... jenayah sebegini (atau lebih dahsyat lagi) semakin meningkat kat Malaysia dan kebanyakannya bermotifkan DUIT...adakah ini bermakna inflasi semakin mencengkam? sapa yg tak tau Raya tahun ni hambar? sapa peniaga bazar ramadhan tahun ni yg tak mengeluh kata sales tahun ni jatuh? sapa yang tak tahu kes bunuh Datuk Sosi... bermotif utamakan DUIT? Orang kaya tak cukup duit, orang miskin apatah lagi... Kalau ditangkap diorang ni, cuba tanya balik kenapa mencuri.. (serupa juga kes bakal ibu yang mencuri pakaian anak atau ibu yang mencuri semasa nak Raya) maybe diorang tak berduit dan mencuri untuk anak2 mereka..apa kau tau? korang ada earning nuffnang.. Jangan cepat menghukum. Bila tengok perkara camni, selidik dulu...

No comments:

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...