Wednesday, December 15, 2010

Entry yang Terlupa

Bila dah sampai CC, baru perasan aku terlupa bawak pendrive.
Maka harini terselamatlah dunia blogosphere dari whine aku.

Aku nak main rage-rage sebenarnya sebab ni dan ni. Tapi sebab Ururu buat ni, aku jadi cool down. Thanks, Ururu! Aku memang cari entry yang macam ni...Aku galakkan pengunjung semua membacanya dan komen di sana!

3 comments:

Ka-Ching said...

entri yg menarik dr ururu (^_^)

xkesah la diorg nk ckp ape pn psl ko scuba.. layan hahaha

Dark Half said...

ingat ke aku je mat emo, mamat2 tu pun emo gakkkk?LOLZZZTOLOLZZZZZ

baru je baca entry ururu mlm tadi

Irwan said...

ada satu entry cam ururu ni pun dah cukup untuk menenggelamkan seribu pointless fak yus di seluruh dunia ni

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...