Monday, January 10, 2011

Lunch Kat mana?

Gambar paling ikhlas setakat minggu ini...
Eh? Baru hari Isnin...
Slurrrpppp...ppp..ppp....(kuah kuar kat hihongg)

10 comments:

Ka-Ching said...

wohhhhhh =p~

lokasi: Fatty Cafe (BILION MANJUNG)
Menu: Laksa Penang (xde sayur)

ade sape2 yang ghase mcm nk pg tu sile roger aku...hahaha

~* chirpy_chummy *~ said...

ok kak ching, mau rasa! laksa penang 1~ pos ke Shah Alam ok. maceehh ;)

Along Tapa said...

kalo ada laksa johor aku layan..haha...

Gorengbaek - Tips nak menaikkan trafik..

Hangit habis dah - Ini tahap marah melebihi paras normal...tafsir la sendiri...

Ka-Ching said...

@chirpy- pos? bleh je kot sampai basi jangan dibuang plak eh? ggg

@along tapa- laksa johor ghupe ape eh? x same ke?

Pena Marhaen said...

tetiba je aku rasa lapar..

Dark Half said...

laksa johor kuah lemak. tp laksa penang pun layann. mana ko pegi kak-chings? cam lama x nmpak, ingat ke btol2 postpartum..hehe

Along Tapa said...

banyak la ko laksa johor kuah lemak dark...laksa johor kuah ikan gak..tapi lagi pekat kuahnya dari laksa penang...lebih pada kuah ikan dari kuah asam..

Gorengbaek - Perkara yang typical dalam drama melayu

Hangit habis dah - Kata adik beradik...cenggini ke??

Ka-Ching said...

oooo....eh nanti aku balik sungai udang bleh lajak2 pg muor ko lanje aku makan laksa johor bleh ke along tapa? ggg

dark ko rindu aku ye? hehe aku meng laksakan diri kat manjung x bawak lappy mahupun net book.. ggg lagi dan lagi....

Irwan said...

aku suka makanan free. Tak kisahlah kuah dia pekat ke cair, utara ke selatan..aku bedal jer...

yang penting ada Bismillah

Ka-Ching said...

makanan free haha

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...