Thursday, February 17, 2011

Komen kepada: Alexia Aqram



Budak cibai yang buat entry yang menjengkelkan satu masa dulu tu. Aku tak kisah pun. Biasalah. Dalam satu kumpulan, mesti ada orang yang perasan dia kapla. Tapi sebab kapla ni paham apa yang berlaku, aku pun tak layan sangat kapla aku setelah membaca entry itu.

Aku tersedak membaca side bar kat blog dia yang tertulis azimat tu. Aku terasa part yang kaler striking tu. Huhu. Sekali lagi, tak kisahhh. Aku tak nak assume apa-apa.

Aku cuma nak cakap aku setuju dengan titik butir dia dalam entry ini. Itu ajer.

Lagi satu, kat sini juga aku nak bagitau pada dia dan semua bahawa aku berminat nak join terfaktab sebagai ahli ketiga belas. Aku berminat sebab entry ni dan ni  yang berjaya membuatkan gggg.

Lagipun aku rasa aku semakin faktab lately.

Kalau diorang terima, Alhamdulillah. Kalau diorang tak terima; Piirahhhh....



hahahaha.

13 comments:

eszol raar said...

kah kah kah

klau ko join aku akan kembali baca terfaktab

Ka-Ching said...

ya butui tu eszol ekekeke

layankan aje

red army said...

eszol

kau mintak entri homo 2 minggu lebih kau mintak,
kau homo ke eszol?
datang chatbox asik mintak benda tu je?

Anonymous said...

mmg alexia adalah founder terfaktab. mmg nampak macam kapla. ada apa masalah?

oh, patutlah. kau memang budak bermasalah. kalau umur dah tua pun, still nampak macam budak2.

pirraaahhh!

Didyajustsaytht said...

korek idung, baling kat eszol.

tak best pon blogspot. twitter is the shizz y'all. gaduh pun masyuk.
marilah bertuit.

red army said...

baling banyak sikit.

LOL.
funny2. u r being cliche by thinking cliche-ly.

Sca Ndx said...

ler. bukan bajet kepala.
dah dia memang founder dan kepala kan?

AlexiaAqram said...

cibai? sorry to say la. aku takde masa layan orang sakit mental macam kau la beb.

terima kasih.

fromhelltohell@rocketmail.com said...

kahkahkah mamat ni memang proclaim diri dia skizo yo! sebab tu beriya-iya nak tarik perhatian orang.

kecik-kecik dulu byk minum susu tin, susu gantung kurang. sebab tu sekarang lapa perhatian. kan? hahahahah

dear essol and mobil - pegi jahanam la obe wannabe. template pun sijibik2 tiru kahkahkahkah

Irwan said...

Kahkahkah..

Orang tua datang, cakap, taknak dengar. Pastu bila dah screw up, pandailak nak rebel-rebel marah orang tua...

apsal yg sekor tu asyik cakap pasal susu? on life experience ker?

Alexia taknak layan?

OK, tapi nantik jangan cakap aku tak usaha..


here goes...


sukatilah eszol nak tiru sapa. kau apedehal? KAu amrah2 kau obe ke? (obe mesti kembang ni)

ahhhh...malas lah

Ka-Ching said...

Lulz all day ekekeke~

si luncai dengan labunya..biarkan biarkan...biarkan...

Elena Reeney said...

takpe boss, saya sayang boss!!

si luncai dan labu labu nya?
macam mana korang back up skizo macam tu la kami pertahankan ahli ahli terfaktab yang lain. fair enough kan?

Irwan said...

yup! tu yang respek tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...