Friday, February 18, 2011

komen kepada: kau komen aku...aku komen kau balik...



Entry asal:

Assalammualaikum...

Macam macam kerenah ada dalam dunia blog ni kan...
sebelum ni..aku suka sangat baca blog lain...tapi belum buat blog sendiri la....

bila dah ada blog sendiri...perhhh...mcm mcm ragam ada or..
ke aku sorang je perasan?...aku la tu kot...hehehe...

semakin banyak FOLLOWER makin berat tanggungjawab aku..
aku nak kena habiskan masa utk singgah dan komen...
tapi aku seronok...baca entry blogger lain...
byk ilmu blh di kutip...byk pengalaman blh di share...


banyak juga isu yang tak pernah habis...
 mcm isu kondem mengkodem...mcm budak budak ok!!!...
aku pun naik bosan baca...isu blogger otai...blogger baru...fuuuhhh...

baca sampai habis....




Salam Cik kure-kure,

Tajuk entry macam panas, tapi rupanya sebuah entry penghargaan. Aku pun nak ambik kesempatan ini dengan memberikan TERIMA KASIH kepada para pengomen yang bersengkang mata dan terkebas jari nak mengomen di blog ini. Dan aku pun nak tumpang mesej-mesej penting yang dinyatakan dalam entry cik KureKure kepada pembaca blog aku juga.

Kalau aku tak buat blog ni, mampus aku tak mengomen kat blog orang. Aku pasti sibuk dengan entry-entry aku dan menumpukan kepada meningkatkan organik trafik dan follower jer. Bila dah buat blog yang mengomen entry orang camni, ia memaksa aku untuk baca entry orang tu sampai habis. Kalau aku berminat, aku akan explore lagi blog terjahan aku tu dalam-dalam.

Kepada Cik kurekure yang rendah diri, semoga Cik kure-kure sudi mengomen saya walaupun saya ni sibuk melayan komenan bebudak...

3 comments:

KUREKURE COMEL said...

perhhh...sgt terharu...tq irwan...

tricksrex said...

ni kira 2 topik dalam 1 entri kah?
blur jap

Irwan said...

semua dalam satu, cik trickster. semua dalam satuuuu

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...