Wednesday, February 9, 2011

Mengarut 101 (semalam ada kelas)



"Cikgu-Cikgu!" teriak murid pompuan tu kat aku.
"Ye, cik adik, apa yang cikgu boleh bantu? Nak daftar masuk Kelab Komputer, ker?" lawak bodohku di pagi Rabu yang sungguh mengantukul-lazi.


"Semalam takde kelas Mengarut 101, ker?" tanyanya. Aku buat muka pelik. Aku semak salinan artikel yang murid Kelas 1 Mawar dah hantar kat aku: DarkHalf punya, Along Tapa punya...Aik? Cikgu Kak Ching pun ada? Mana Chirpy dan Eszol punya, ni? Mehmet budak form five, so dia memang tak termasuk dalam ini assignment...


"Eh? Ada, la...cuba gi ke kelas Cikgu Kak Ching..." jawabku selamba.

Murid pompuan tu buat muka terkejut dan berlari ke kawanan murid-murid lain. Kemudian kawanan itu berdengung-dengung malah ada yang terlompat-lompat dalam keterujaan. Kemudian mereka berlari ke arah Bilik Guru. Nak check shawl atau baju baru yang Cikgu Kakching bawak la tu...


4 comments:

Along Tapa said...

haha..the hell~~tapi untuk homework ni kita tak pakai Ctrl+P la cikgu...sebab printer tak digunakan...

Gorengbaek - Cerita pasal valentine's day..apa kata korang

Hangit Habis dah - Come and hentam me...kalo aku salah..

± said...

ayat cikgu ka-ching berhantu siot

Ka-Ching said...

wuuuuuuuu~~~uuuuu~~~~ tangkap Dark Half........

woi aku x bela hantu okeh.

Irwan said...

tak kak ching...

"hantu betul..."

(>_<)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...