Friday, February 25, 2011

SARKASIS: Clarky Afif (Mimpi Poppy)




Aku suka presentation blog dia yang ringan. Background hitam, tulisan putih menghighlightkan point yang dia nak sampaikan. Tambahan pula, kebanyakan pointnya aku tengok, adalah yang sharp-sharp jugak. Banyak cerita pasal emosi, pasal pemerhatian dan paling baru: siri Novel Melayu Klise.


Aku belum explore lagi elater ego dia kat dalam Sarkasis. Tapi aku expect kat sana mesti lagi best dari kat sini sebab kat sana tengah top...  ;p.

Cuma aku harap Cik Clarky afif update blog yang ni tiap-tiap hari. Itu jer. Sekian,


p/s: lagi sarkasis malam nantik! sorilah lambat..sibuk tweet-tweet ajer...heheehhe..@akuskizo

3 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

gua mau layan itu blog..thk

Clarky Afif said...

haha!
cun punye!

mimpi poppy sehari dua kali nak hapdet pun aku sanggup doooe.

Irwan said...

mimpy poppy ni mengingatkan feel aku masa zaman u...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...