Saturday, February 26, 2011

SARKASIS: Gadis Pudarnama


Gadis Pudarnama

Aku suka sajak dia yang sharp dan deep.

Cuma dia tak banyak sangat menulis dalam blog ni, maka sukar aku nak dapat feel mengomen dia. Jika benarlah seperti yang di tagline, maka tak salah jika aku andaikan bahawa hidup Cik GP ni amatlah simple. Sebab entry pun sebulan dua-tiga das jer.

Pada pendapat aku, kalau sesapa ada skil nak bersajak, buatlah sajak bebanyak. Sajak tak semestinya panjang-panjang. Yang penting dalam sajak ialah pesanannya. Mesej emosi yang nak dikongsi, tu.

Cuma, aku particularly attracted dengan entry dia yang ni. Nice!


4 comments:

Clarky Afif said...

mungkin dia pakai sharpener kelas industrial serta jentera berat pengorek lubang.

kan kan?

Irwan said...

sajak dia sharp, menusuk kalbu. Entry nya deep maknanya tusukannya jauh ke dalam

Along Tapa said...

hihi...tiap kali aku baca sajak dia ni, aku terasa aura penuh dendam dalam setiap bait sajak dia tu..memang gila babi betul la..


Gorengbaek - Tips nak berbual tanpa bosan...

Hangit Habis dah - Kata reti nak hormat...

Kerat Senget - Suara Sendiri

Irwan said...

aku cuma harap dia banyakkan lagi tusukan dalamannya tu...tak puas weyhh..


kalau dia tweetkan pun ok gak...aku nak follow

inspirational...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...