Thursday, March 10, 2011

Must Visit!

Kepada mereka yang cakap macam bagus, anda semua diwajibkan mengkatamkan blog ini sepam.
Sapa yang tak khatam lagi blog ni tapi dah nak cakap matcham-matcham, tak salah jika kita panggil sebagai poseur. Pengikut membabi buta.



8 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

layan layan..mekasihla...teringat kitaro suria perkasa hitam... gua tuang kelas agama sebab benda ni

Irwan said...

kalau nak tengok lagi gambar2 hero kita ni, sila ke:

http://hitamelekit.blogspot.com/2011/03/tribute-to-you-know-who.html

bujal X said...

masked rider amazon adalah yang terbaik.

*padahal tak pernah tengok pun.

Dark Half said...

siap ada domain berbayar tu utk kisah2 masked rider sajerrr...pehhh

Abang Jonni said...

kesatria baju hitam.... adeihhhh...

Irwan said...

aku masih berhantu dengan blog ni...hehehe...jangan marah kalau ia mempengaruhi tweet aku...

Izzuddin Fauzi said...

huhuhu :D
weh, letak la cbox ke mixbox ker... keyh.. cadangan errr...

my etech9[dot]com

Irwan said...

izzu, dulu dah ada


tapi sebab ia memberikan risiko yang besar kepada tauhid pembaca blog ini, kami terpaksa tarik cbox itu dan ganti dengan ruangan khas untuk mencarut di tab sebelah kanan. Terimas

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...