Wednesday, March 9, 2011

Rekomendasi kepada: CRIMEJAZZ

Mamat ni aku kenal melalui tweeter.
Tapi yang lebih menariknya ialah blognya di tumblr.
Korang tweet la dia sendiri akalu nak tanya apa-apa.
Dah tak main dah tekan komen kat bawah tu.

3 comments:

Along Tapa said...

hihi..terasa macam ketinggalan lak aku tak join tweet2 ni...lalala

Gorengbaek - Permainan minda: bahasa mata...

Hangit Habis dah - Aku nak hentam korang...korang nak kata apa??hehe...

Kerat Senget - ::hAnYsApEk:: tentunya bukan ApEk

Naddia said...

aku takde burung twitt itu. mak aku ckp jgn main burung. burung itu lucah.
toyol paling kiut

Irwan said...

Naddia, bagitau kat mak, kalau burung tu tak kasi makan, barulah dia bising.

kalau makan pakai cukup, dia dok diam-diam dalam sangkar dia...

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...