Thursday, April 14, 2011

Aku malas la kan...


Orang dok cakap belakang lagi pasal aku. Takper, aku maafkan.
Ni aku bagitau sebab kenapa aku rasa aku skizo:

baca ni dulu

ok. Kalau budak yang 'mengeksperimen' dengan ganja pada umur 15 tahun akan mengubah kebarangkalian untuk mendapat schizophrenia dari 26% kepada 51%, kau bayangkan budak yang dah bereksperimen dengan bendalah tu dari umur 9 tahun. Maklumlah, budak kampungggg...

Lepas tu dia tak berenti mengunyah benda tu masa kat U sampailah dia kawin baru-baru ni. Tibatiba berenti. Aku rasa, dia lagi skizo dari orang skizo yang ada surat doktor.





Apapun, jika kau boleh kawan dengan gay, bapuk, lesbo dan ataturki-wannabe, apa salahnya kau tambah sorang orang gila dalam senarai tersebut? Kan ke lagi meriah dan holistik keperibadian kau di situ...?

Hehehe.

Jangan skizo!

5 comments:

Chereta Chenta said...

saje menyibuk belog kamu

Irwan said...

Ehhh...Sibuklah...saya suka...

Ada apa-apa komensen?

Pena Marhaen said...

aku pun dah mula skizo ni..erkk

skandaLdariLangit said...

skizo?

Irwan said...

Dulu pernah cerita, tapi orang tak paham:

http://akuskizo.blogspot.com/2010/12/keskizo-skizoan.html

So kalini aku cakap terang-terang...

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...