Friday, April 15, 2011

Rekomendasi kuat: Ibnu Hatari the Chai Drinker


Aku baru jumpa blog mamat ni. Dia yang mengomen aku dulu kat pbp. Aku terjah ler. Kamu tahu apa itu CHAI?


Aku terjumpa entry yang dia berdiri atas deck skateboard tu. Aku terus minat nak baca lagi. Aku dapati dia update dua tiga hari sekali. Entry-entry dia banyak cerita pasal hadis dan cerita sirah yang berkaitan. Sesuai dijadikan targhib (penaik semangat) ketika down menjalankan usaha atau hidup ini. Apapun, Aku harap Ibnu Hatari akan keep it rocking untuil we rock no more!

Yeah dude! Flip it! Grind it! Thrash it! Haha.

2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum! after a year and 5 days later, found out that my blog was being recomended here.. well thanks anyway.. sorry for the late "thankyou" brader. eheh

Irwan said...

Penantianku akhirnya berhasil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...