Monday, September 27, 2010

Komen kepada: Aku vs Pemburu Lailatul Qadar

Entry asal:

Temu Bual Penulis Bersama Pemburu Bayangan Lailatur Qadar....Lokasi Dan Tempat Dirahsiakan...

Akuhuduh           : Taun Nih Agak Agak Malam Ke Berapa Lailatur Qadar?

Pemburu             : Owh.... Malam Ke Dua Puluh Dot..Dot Laa....

Akuhuduh           : Uiks!!! Camno Bole Tau Tu??

Pemburu             : Emmm...Tiap Tiap Tahun Kita Buru Dia, Jadik Allah Kasi Taufik La Tuk Merasai Saat     Saat   Kedatangan Malam Tuh..

Akuhuduh           : Uuuiiii..... Macam Tu Skali ( Sambil Control Jeles )
salam..maafkan aku tapi aku rasa kau dah tertipu pada malam laila tu. Sebab Baginda SAW pun beriktikaf, kau lak mandai-mandai...

anyway, ni cerita pasal Laila hunter:

http://payabesarpedas.blogspot.com/2010/08/interview-dengan-wali-lailatul-qadar.html

dan ini cerita pendapat seorang karkun macam kau pasal memburu Laila:

http://payabesarpedas.blogspot.com/2010/09/atan-dan-abu.html

dan ini cerita pengalaman berkhalwat dengan Laila tahun ni:

http://payabesarpedas.blogspot.com/2010/09/malam-tadi-aku-khalwat-dengan-laila.html

Anyway..aku tak suka dengan cerita2 kau, so kipidap 
                              (kalau aku puji kang kau kembang, so aku test kau)

No comments:

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...