Thursday, December 16, 2010

Komen kepada: Cari orang yang betul..

Entry asal:


aku explore banyak blog hari ni...bercerita pasal perbezaan pendapat tentang agama...
typical orang bajet pandai, dia akan merasa ape yang dia buat semua betul..dan orang yang dungu akan mengikut saje dan menyokong benda yang entah betul entah tidak..
Islam agama yang paling mudah dan memang tiada paksaan.. tapi ramai yang menyusahkannya dan mengganggap ia agama yang macam
diktator...


let say korang tak paham benda yang berkaitan agama...
siapa korang patut cari untuk fahamkan korang??

adekah  awek seksi kaki shopping, pakwe macho bersubang sambil petik gitar ataw cik abang cool rambut karat???


simple je la...salah cari orang, salahlah jawapannya...



Read more...



Salam Cik 18, (saya assume cik ni awek la, k)

Saya setuju dengan pandangan cik. Kalau tak paham jangan cerita atau impose benda yang tak paham tu ke atas orang lain..

Jadi, para ibu yang tak pernah berenti mengumpat, tak bolehlah tegur anaknya agar jangan mengumpat?

Ustaz yang suka menggoreng masa ceramah, takboleh lah menyuruh orang bercakap benar?

Dan, para doktor takleh lah nak suruh adik-adik kecik jangan melancap sedangkan cik kak masih masturbate?







What's next? Masturbate tu takper?

FYI, pompuan tak digalakkan solat kat masjid. Lagi afdal solat kat umah...


and fak komen moderesyen. You've been komented

10 comments:

H.A said...

what is going on ?..kadang2..org terlalu tipikal dlm menilai org.. tengok org tu pakaian selekeh, kata dia miskin hina..tengok org tu pakai kete besar, kata die kaya padahal tu kete boss..

hurmm...

pelakon 'ali setan' pun sekarang dah jadi 'malaikat'....

± said...

salam cik 18,
human makes mistakes
tapi mengaku atas kesalahan/salah faham sendiri lebih baik dari terus menegakkan benang yg basah.kita yg menegur dah terlepas walaupun kita tak sehebat dia...

some people still believe in the separation of lifestyle and islam as their religion. human rights won't help u in the 'next life'

Irwan said...

cucu tok aji, kalau nak tau waht is going on, MESTI kena baca ENTRY ASAL dan kronologi komen dalam entry asal tu. Baru paham entry dalam blog ni..

Aku suka movie Al setan. Hehehe. Al memang setan...Jarang marah, Al...Hehehe


Dark, lek laa bro...marah lagi ke?

Al said...

ciss ak plak yg kena..

xpe,ak pon suka cara hijrah dia tu
hrp ak pon blh ikut jejak lgkah dia suatu hari nnt

errr..kita bncg psl ape ni ek..

Ka-Ching said...

ali setan ko suka suki je tuka jadi al setann ye? ampes sungguh ko scuba.

dont judge a book by its cover..

salahkan org yg design kulit buku tu.

Irwan said...

bincang pasal ko la, Al...hahaha..bila nak kawin?

Kakching; aku nak salahkan amamk yang jual buku tu..dia main jemur je buku-buku aku...dah kering dan tak menarik dah covernya...

Al said...

ak anggap ka-ching sdg backup ak wlaupon mgkn tdk..

Scuba, mamak tu pun ikut cara yg dia tau je
jd ko yg lbh tau blh tegur camane cara jemur nk bg menarik cover ngn isinya skali kan..

H.A said...

okehh bebeh..dah paham sudahh..hehe :)

dah bace 'kopi' tarik gelas besar juge..weks

Irwan said...

Al: aku takut nak tegur mamak tu, sebab lengan dia lagi besar dari paha aku dan berbulu. Sekali dia lempang aku, friction bulu dia ajer bleh buat aku selumbar. Jadi aku DOAkan ajerla sambil menahan sedih bebuku aku terbiar di tepi jalan..

Dan dark: jangan layan sangat...kita kena open minded dan takmau cakap lebihlebih pada mereka. Takut nantik kita pulak yang kena uji. INGAT: apa yang kita lihat ni sebenarnya pengajaran kepada KITA. Bukan pasal mereka

yanmaneee said...

offwhite
golden goose
moncler
golden goose
golden goose sale
yeezy boost
supreme clothing
birkin bag
curry
paul george

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...