Thursday, December 16, 2010

Komen kepada: CINTA SONGSANG SEMAKIN SONGSANG

Baca Entry asal kat sini.. Aku rasa tuan tanah copy paste dari sini...Takper, aku komen gak..Watarahal..

Adakah itu jus jambu? Bukan, ia GREENAPPLE ku
Salam Cik GreenApple,


aku banyak pengalaman dengan orang bercinta songsang ni. gay, lesbo, self-absorbist, narsisis, malah orang yang pervert pun ada..(biaser arr..Tablek)


Aku kesian dengan diorang dan mak bapak diorang, tapi aku tetap berkawan dengan diorang. Sebab kalau semua yang baik cam aku menjauhkan diri, teguran sapa yang diorang nak dengar nantik?

Aku anti cinta songsang..

Eh...betul ke pasal benda ni? Aku tak baca pun entry..main terkam jer lepas baca tajuk..hehehe.
Jangan maraaa

13 comments:

Ka-Ching said...

cinta sonsang??

haih...kena kaji punca jadi mcm tu then sila berjumpa pakar utk sesi kaunseling smpai pitam.

± said...

kau ada pengalaman dgn golongan ni ke,scuba? cter la sket. bukak 1 entry ker...dari kutuk2 diorang,lebih baik berkawan kan? tapi takde rasa seram ker...

tingat blog percintaan adik askar dan kekasihnya, pacik askar x lama dulu

Ka-Ching said...

ade ye dark????

Irwan said...

pengalaman tu memang ader..kalau aku citer kang, aku takut aku kena uji, so, baik aku kongsikan pendirian aku jer...aku nak dengar pendapat yang other wise...bukan nak menyokong. tapi nak memahami supaya senang menangani...

± said...

@ka-ching
ade.dah agak lama.x tau wujud lagi ke tak blog tu.kita doakan jer dorang kembali ke pangkal jalan

@scuba
respect your principle.pendapat yg otherwise tu caner?

Irwan said...

aku nak tau, kenapa diorang walaupun dah tau benda tu sonsang, tapi masih juga menyongsangkan diri..

Ka-Ching said...

same la mcm merokok..dah la tau bahaye utk jangka masa panjang, membazir, aku yg duk berdekatan pn dapat tempias bahaye..tapi isap gak...
kenape kenape kenape???

± said...

cam lari topik jer ni...aku dah quit,gmba je.kau tanya la scuba kenape..hehe

Irwan said...

ka-ching: Adusss...tembakan sniper to the head dari akak...

Dark: eloklah berenti. Doakan agar aku dan mereka juga berenti...

kalau isap pun kerana Dia...Err, ada, ke?

Ka-Ching said...

tu perumpamaan versi aku jelah dark sbb scuba ckp
"kenapa diorg ni dah tau sonsang tapi masih juga menyonsangkan diri"

haha jangan mara ye..

Irwan said...

mara tak mara...Marah jerrr

Ka-Ching said...

marah ler siram gn air br tau hehe

± said...

adegan sonsang di dalam bas mara..hahahh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...