Tuesday, January 25, 2011

Fasa Kedua by Tukang Komen


Reblog,twitter,facebook,tumblr,vblog,how to become a famous blogger,top malaysian blog,anti tumblr,anti blogspot,tukang komen,macam bagus,malaysian blogger,blogging,tips,famous,kencing,hardcore,gggg,Mengarut 101

Fasa Kedua bakal bermula. Serentak dengan ETP dan sebagai laporan kepada progress program latop negara, pihak aderberani.blogspot.com mengucapkan tahniah dan

terima kasih


yang paling besar kepada semua pembaca dan pengikut yang ke seratus kerana telah memberi kepercayaan kepada pihak kami dalam membuang masa cyber anda.

Ya.



Terima kasih, wahai anda yang sedang membaca.




+++++++++



Ada pihak yang meng-ura-urakan bahawa blogspot akan ditenggelamkan oleh twitter dan facebook dan tumblr dan lancau, tapi kami yang baru bermula ini rasakan kita boleh jadikan blogging satu kultus dalam dunia cyber. Macam idea chatroom atau youtube, blogspot lebih gempak dan personal daripada sekadar menulis pundk2 cm syal cmni dalam twittr.

Pengikut blogging kat malaysia jer pun dah berjuta dan bermacam ragam dan kehebatan, mestilah bersatu dan jangan terpengaruh dengan dakyah tumblr. Jangan buang masa nak main tweet-tweet atau nak reblog di tumblr la, vblog la, hapa la. Buang masa tu dengan membuat entry-entry yang mengancam atau mengarut tahap maksimum untuk melepaskan tension anda.

Kepada yang tau, perjuangan ke-steve-Jobb dan ke-Guy-Fawkes-an kita ni masih dalam stage one. Kita kena naikkan Google dengan menggunakan Google Chrome dan selalu buat search nama blog yang kita nak lawati dalam google search. Kalau nama blog takde, korang kena submit nama blog tu dalam google buzz. Atau yang Next Blog kat atas tu. Barulah bila search kat google jumpa entry terbaru korang. Atas nasihat ini, digalakkan agar anda meng copy pastekan perkataan dalam kurungan ini; (payabesarpedas) dan taruk dalam google search. Kemudian klik salah satu dan baca elok-elok dalam blog tu. Barulah nama blog payabesarpedas naikk dalam google. Barulah tukang komen boleh diketengahkan. Barulah blog korang jugak diketengahkan.

Dan apa yang korang kena buat?

Selalu copy pastekan perkataan dalam kurungan ini; (payabesarpedas) dan taruk dalam google search. Kemudian klik salah satu dan baca elok-elok dalam blog tu.


Senang. Korang bukak google jer, korang terus taip:

payabesarpedas

..laju-laju. Dan klik result dia satu dan baca elok elok.
Kalau nak tengok segala gambar dalam blog tu, klik ke image dan segala gambar dalam payabesarpedas akan keluar. Aku dah mintak maaf awal-awal akan segala gambar yang aku curi melalui google image search. Nasib ar. Pada aku, gambar, artikel atau apa saja karya yang kita umumkan dalam web adalah art.

Dan aku sangat berbangga bila ada orang yang tiru art aku. Dan buat duit pulak lagi. Alhamdulillah. Ada jugak manfaatnya sampah sarap dari aku ni. Aku tak kisah kalau dia tak bagi kredit ke apa. Backlink pun tidak. Takper. Aku dah tau pun dah cukup padaku dan akurasa sangat terharu.

Thank God for Google!

Untung untung kita dapat beatkan Hanis Zalikha dan akta copyright by besok pulak.

Hail Open Source!!


faithfully,
tukang komen

3 comments:

eszol raar said...

pasni gua bwat

serius

tp time baca td gua ggg

± said...

siap 2 kali ulang tu..
baik cikgu! ggpp

Irwan said...

dark: 3 kali sebab 3 kali tu afdal..tak masuk lagi tak tau laa.


kepada mereka yang masih terpisat2 dgn mesej entry ini:

1) Fasa kedua dah nak bermula. Fasa kedua? Ada fasa ke?

2) naikkan rating blog kengkawan dengan menge search nama blog kawan tu melalui google. Takde makne main klik kat link kat blog. referrer terbanyak tak bawak duit.

hehehe..

Tak paham sila angkat tangan...









kamu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...