Sunday, January 23, 2011


komen kepada: Ceritera 5: Ica Dan Cikgu BM


Entry asal:

Dah dua hari Ica masuk darjah satu. Comel kemain ketika keluar rumah. Bila habis kelas, pehhh. Macam anak hantu. Comot. Baju sekolah dia, gua rasa kena beli empat helai. Gua pun pelik, bini gua hantar Ica sekolah rendah ke, sekolah buruh. Macam kerja baiki longkang pun ada.

Baca sampai habis:

Salam Hiro,
Muka cam budak kecik tapi ayat dia, macam dah beranak lapan

Aku yang sedang stone mengupas dan mengunyah kacang rebus, hampir histeria berguling-guling selepas terbaca entry kau yang ni. Memang cute. Aku takde nak komen amender sebab dialog ni dah complete. Cuma aku sarankan agar kau buat 2 hingga 3 entry sehari sebab tak puas baca tulisan kau.

Jangan lupa sampaikan Assalamualaikum aku kepada Ica dan isteri kau. Selamat berhujung minggu!

5 comments:

eszol said...

lu pon baca kemengarotan hiro ni?


haha

Al said...

scuba akan cube tiru gaya hiro kah?

Dark Half said...

definitely not hiro nakamura!
mungkin korang bleh baca lagi karya gempak beliau di SARKASIS. geng2 incik matahari mmg hebak2 belaka

Irwan said...

thanks, dark...

no, aku akan cuba meneutralizekan penulisanku dari terpengaruh dari yang lain..

cuba tapi tak semestinya kena jaya

hiro said...

terima kasih baca..hehe..

tersentap ada orang puji..gua akan buat terbaik.

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...