Friday, January 28, 2011

Komen kepada: Kenapa Tidak Kau

{Baca kat sini}

Entry dia pendek jer. Tapi cukup untuk membawa aku ke zaman itu.
Zaman aku memula kerja dulu.
Zaman aku komfius dengan aku punya own value.
Zaman member2 tak hengat punya luku.

Kata hardcore, apsal pakai slack?
Kata underground, apsal pakai kemeja tuck-in?

Aku jawab:
"Kat kandang kerbau, kenalah menguak"


Mereka menjawab:
"...dan pandai berkubang..."


Lepas tu kelihatan dua orang remaja tua main polis sentri. Yang dikejar ter-uwek-uuwek macam kerbau...

4 comments:

± said...

aku tertarik dgn short film teaser "Kuala Lumpur, Aku Okay" lakonan mohd jayzuan dan rakan2

Irwan said...

dah tengok?

± said...

akan datang katanya...x tau bila nak release

teruskan menerjah blog yg berkualiti

Irwan said...

nantik akan ada siri untuk budak-budak set diorang ni...tunggu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...