Monday, January 3, 2011

Komen kepada: Melihat Survival Hidup Dari kacamata Seekor Musang Yang Hebat

Mamat DarkHalf terrer buat Header...


Entry asal:

Seperti Movie tu jugak, korang kena baca entry asal untuk memahami reviewnya.


Dark Half memberikan komen tentang movee terbaru yang ditorrentnya. Entah apa problemnya masa tengok movie tu, dia mungkin terskizo macam-macam dan berjaya meng capture kan 'macam-macam' tu dalam siri dua entry berkenaan movie The Fantastic Mr. Fox. Dia ada jugak mengarut pasal longgarkan pemboikotan ke atas barangan Zionislah, pasal bersatulah moslems lah, macam-macam. Blablabla.

Dark Half memperkenalkan setiap watak dalam movie yang akan membuatkan orang yang tak tengok, lebih kenal apa yang bakal mereka tengok, yang dah tengok, dapat membandingkan tanggapan mereka kepada watak dengan tanggapan Dark Half.

Part Dark Half emo masa isu Ash tu epik. Kantoi betul dia. Habis-habisan dia kupas isu keemoan Ash selepas kehadiran Kristofferson. Ada, lah problem si Dark dalam bidang ini agaknya. Aku malas nak main tekateka. Kita move on jer.

Bahasa Dark pun lately dah semakin kurang asam. Kebanyakannya sopan dan macam Dark Half duludulu, tapi sejak dia berkawan dengan Al dan Kak Ching agaknya, dia semakin liar dan cakap cam Melayu. Walaupun mesej dia masih betul, itu tak menghalalkan kekurang asaman dalam budi pekerti. Tapi Dark OK. Aku cakap ni pasal orang Melayu, which is akulah tu...

Aku tengok pembaca blog Emo Terindah ni pun dah semakin memberansangkan. Aku suka crowd yang di gather oleh blog ni. Aku rasa, kita semua patut mencontohi mamat Dark ni dalam berblogging. Aku jeles sebenarnya.

Ini kerana, dalam dunia komunikasi, akibat daripada sebuah pertemuan itu, jika dinilai dari sudut emosi, biasanya ada dua saja: suka atau tak suka. Masalah timbul bila tak suka. Ada yang tak suka secara diamdiam. Ada yang cakap sekali jer. Masalah pada aku ialah ramai yang suka dalam blog Emo Yang Terindah.


Ni yang aku nak EMOkan jugak blog aku, ni...

Tapi baru 3hb Januari...

Takkan nak EMO-EMO?

Biaseeerrr arrr bro...Isninnnnnn

7 comments:

eszol raar said...

emo lebey

Irwan said...

emo is good.

Getting emotional is not

± said...

aku dah agak dah...mesti kena laser beam baekkk punye ngan tukang komen. aku admit aku mmg selalu carried away dan aku memang perlukan komen yg camni supaya aku tak rasa cambagos or being super emotional

Along Tapa said...

blog tukang komen tak boleh jadik lebih emo...nanti tak masal ko jadik blog obefiend nanti..ahaha~

Gorengbaek - Lagenda Melayu: Pemberontak yang disanjung

Hangit habis dah - Cik Miamans kata aku frust peringkat tinggi..otak ko!!

Irwan said...

blog obie tu emo ke?

± said...

nanges obe kalau baca komen along tapa XD

Irwan said...

gggg. aku rasa obie gggg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...