Thursday, February 3, 2011

komen kepada: senjata rahsia

Kengkadang aku rasa malas nak blogwalk kan SEMUA blog aku.
Setiap satu; ada 'masyarakat' dia sendiri dalam blogosphere Malaysia ni.

Jadi, aku pun blogwalkkan dia ni ajer
Korang pun kena cuba, sekali-sekala...












p/s: "game klik-back-klik-back"

5 comments:

Irwan said...

kan aku dah cakap jangan dekat kan aku dengan talian intenet...


kan aku dah cakap....


http://akuskizo.blogspot.com/2011/01/blogger-yang-skizo-2.html

Dark Half said...

kahkahkah...on9 sampai lebam la niii. balas dendam

Ka-Ching said...

dush dush dush lebam...

eszol raar said...

giler la mamat ni

spam blog sendiri sampai subuh

hahaha

Irwan said...

ok tak kegilaan ku ini?

perlukah aku berundur?

atau adakah aku cukup slow untuk mu?

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...