Wednesday, February 9, 2011

Pengakuan berani: The other Khairul



Korang baca jerlah pengakuan berani Cik Khairul kita ni pasal masalah pompuan tak tutup aurat.
Aku suka entry ni sebab ia bias kepada golongan lelaki dan sesuai sebagai penambah seri blog ni.

Aku juga nak panjangkan entry ni kepada golongan jantan yang tak tutup aurat. Sama ada korang di padang futsal atau di dalam Giant. Tolonglah kembalikan kemaluan dalam diri masing-masing.

7 comments:

Chereta Chenta said...

sokong!!! > cadangan ditutup.

Along Tapa said...

lak eleh Chereta Chenta..terus dia tutup cadangan...adess..

Gorengbaek - Cerita pasal valentine's day..apa kata korang

Hangit Habis dah - Come and hentam me...kalo aku salah..

eszol raar said...

gua trase

Ka-Ching said...

ekekeke...bagus entri tu

Kap said...

tu lah.
kalau GIANT sangat boleh terima lagi.
hahah.

Irwan said...

kak ching: bagus entry ni? entry saya ke entry cik Khairul?

Chereta Chenta tutup cadangan mungkin sebab menjangkakan sesuatu yang akan berlaku?

Xinda 1987 said...

birkenstock outlet

fitflops sale clearance

nike outlet

adidas outlet online

reebok outlet store

coach outlet online

basketball shoes

christian louboutin outlet

mowang05-24

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...