Wednesday, April 6, 2011

Komen dan rekomen kepada: Cewah sudah mula dijual secara online!



Blog ini ialah blog Lan Sinaganaga, Pangkat Jeneral kepada Sindiket Soljah ni. Aku taktaulah apa maknanya, tapi nama beliau sebagai penulis cool Melayu di Malaysia sudah tak asing lagi.

Entry yang ini merupakan marketing kepada buku Pipiyapong yang terbaru: Cewah. Blook inilah yang ditulis dalam bahasa kutu seperti yang didakwa oleh PyanHabib semasa melancarkannya di Maskara 26 pada 26 Mac haritu.

Sila klik di sini untuk keterangan lanjut.

Blog Jeneral Lan ni kebanyakannya artikel dan promo aktiviti sindiket. Ada juga link-link ke rakan-rakan dan teman-teman Jeneral Naga. Kat atas sekali ada banner gambar award. Taktaulah ye ke idak.


Aku suka entry recycle dari Tokrimau yang diinspirasikan dari entry Jeneral Naga yang ini.

Setelah membaca entry-entry tuan Jeneral, aku dapati semuanya macam biasa ajer. Takdelah gempak sangat. Mungkin aku kena baca buku dia.
Anyway, komen aku untuk entry dan blook pipiyapong ini ialah satu ajer. Dan ia adalah sebab yang sama kenapa aku memilih untuk membeli blook "Siapa Kekah Bidan Sepiah" instead blook "Cewah"

Sebabnya ialah kat cover tu nampak pusat pipi.


Sekian. Majulah landasan keretapi untuk cover buku.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...