Wednesday, September 21, 2011

Siri Sebelum Aku Delete 2


Tembakan harus tepat dan jitu...
Gua terkapai-kapai mencari mana nak mula dalam mengomen blog semula. Banyak blog yang gempak dan baru dari twitter dan Innit yang gua dah save pagekan dalam laptop kilang. Tapi takde masa nak komen cam dulu-dulu. Maklumlah, agak busy sikit dengan kerja baru, twitter. Hehehe.

Apapun, semalam gua diserang selsema yang teruk dan terpaksa berada dalam keadaan hibernasi. Ditambah pula dengan Twitter yang lagging cam haram serta radio dan TV yang tahapahapa, gua berpaling ke laptop dan menggodek blog-blog lama.

Akibatnya, terhasillah Siri ini: Sebelum Aku Delete 2. Harus diingat bahawa kesemua entry yang gua komen ini adalah entry yang lama-lama yang gua save pada masa gua bacanya. Pendirian penulis mungkin dah berubah serentak dengan pengalaman baru yang dialaminya setiap hari. Oh well. Siri ini tak penting pada korang tapi amat penting pada gua sebab ia mengingatkan gua akan kejadian selsema yang paling teruk gua pernah alami. Well, setandinglah kot, dengan amount of dosa yang dah gua buat. Sigh...

Anyway, gua harap korang enjoy dengan trip kalini. Siri ini menjanjikan 2 entry setiap hari selama seminggu ni. Dan gua harap, korang komenlah kat blog diorang tu. At least say hi ke. Kirim salam dari gua, ke. Hehehe

Semoga korang terhibur dan masa korang di cyber space yangterluang diisi dengan aktiviti yang berpaedah. Hehehe.



              Zar Mind Art    
        FluffyMath
     FakirFikir  
        Just Dila
PseudoSains
           Ini Fynn Cakap
Kontrol Histeria
              Kereta Mayat
             Jargon Books
The Art of Drawing Without An eraser

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...