Monday, January 31, 2011

Komen kepada: Ikan


Salam cik Kucingorengemuk

Nama cik mengingatkan saya kepada stokin. Saya risau keberadaan mayat kucing kesayangan saya tu. Adik saya yang saiko telah menuduh stokin ditangkap oleh orang Vietnam yang duduk kat rumah belakang. Sebab haritu adik saya nampak diorang goreng benda banyak-banyak. Dari style tulangnya, nampak macma kucing...Ntahlah. Anyway,


Posting yang ini memang padat. Anak cik insya Allah mempunyai bakat seorang visionary. Jika diasah dengan ilmu kepemimpinan, bakat sesuai dalam bidang strategi atau menghasilkan plan tindakan baru. Banyak lagi posting yang bagus2 dan original di sini.



Masalahnya ialah kepada kita ajer;
Nak memahami bahawa contengan yang macam berudu itu ialah ikan.

2 comments:

kucingorengemok said...

terima kasih :)
jangan baling-baling kucing ke dinding lagi ye, kesian dia!

Irwan said...

aduiyaiiii...saya dah bertaubat dahhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...