Monday, January 31, 2011

Komen kepada : Satans, please go away


Entry asal:

Go to hell lah, syaitan laknatullah! Tak habis-habis pakat pi tidur kat kepala aku ramai-ramai. Kau nak kena bakar lagi teruk ke nanti? Kacau anak Adam buat pahala memang kau punya bidang kan.

Im starting to feel the tense. Ya Allah, permudahkanlah urusan aku untuk berjihad mencari ilmu di bawah keredhaanMu. Kuatkanlah semangatku, kuatkanlah semangatku, kuatkanlah semangatku Ya Allah. Kuatkanlah semangatku, jangan biarkan aku lemah dan putus asa macam ni. KepadaMu saja aku meminta pertolongan ya Allah. I hope things will get better after i wake up tomorrow morning. Aminnn.

Till then.


Baca lagi blog budak comel macam hamster:

Salam Cik Raisya,

Saya bukan nak komen entry ni sebenarnya. Setan tak mau pergi kalau ada perkataan please. Mereka mestilah ditendang dan ditarik telinganya dan dihalau keluar dari bilik tidur. Jangan lupa tutup pintu bilik dan tidur dalam keadaan suci.
pilih tangkal anda
Lagi satu, cik kena sedia dengan apa yang cik minta. Sebab wishes do come true. Cumanya cik kena faham. Bahawa untuk mengetahui samada cik ni dah dapat kekuatan semangat atau tidak, cik sudah tentulah aakn diuji dan diuji. Cik dah betul dengan meminta agar dimudahkan urusan cik dalam hal ini, tapi saya sarankan juga agar cik minta agar cik dapat kejayaan yang cemerlang dalam setiap apa yang cik usahakan.

Saya lebih nak mengomen entry yang sebelum entry yang ni tapi sebab ada gambar budakbudak comel macam hamster baru lepas di hair dryer kan selepas mereka dimandikan, saya terpaksa meninggalkan klue dengan mengomen entry selepasnya.






Selamat besdey baideweyyy.

3 comments:

± said...

aku takde benda nak komen melainkan aku suka lagu yuna, "random awesome" yg jadi background blog ni. good taste

Irwan said...

owh? ada lagu ke?

Raisya Abd Raof said...

Thank you bro, i will definitely take ur words. thanks for your concern :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...