Wednesday, January 19, 2011

Baru jumpa: She Sembilan Puluh

Seingat aku, kali terakhir aku betulbetul memaksa diri aku menghayati prosa klasik ialah masa SPM. Sebelum tu, masa aku darjah 3 kot, masa terjumpa buku Hikayat Inderaputera.

Dan membaca blog She 90 memang meremangkan roma di leherku. Aku tersentap. Pergh. Aku terpikir:


Ada lagi orang yang macam ni?

Baca kat sini...

3 comments:

Al said...

pure sastera!

skr gk dak sains nk phm...hmmm

Dark Half said...

itu kira ok lagi kot dia tak tulis pakai ejaan lama, bahasa je lama

aku penah tgk buku teks bahasa sekolah mak aku dulu, cam klakar jer

Irwan said...

aku belum jumpa blog pakai tulisan jawi lagi...

atau blog terjemahan kitab kuning..kalau ada mesti aku komen baek punya...

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...