Wednesday, January 19, 2011

komen kepada: Penat



Entry asal:

Sempat ke tak
Sempat ke tak
Sempat ke tak
Sempat ke tak
Sempat ke tak

nak pegi mana dulu. Pejabat pos ke jemput nisa dulu ke bank dulu ke isi minyak dulu.

Saya rasa, saya kena bg nisa naik van sekolah la macam ni. sebab memang tak terkejar saya.

sebab nak jemput nisa dah satu hal. jalan jem giler. pastu nak hantar dia rumah ummi yang kena lalu bandar. pastu nak patah balik. kalau jalan cun tak jem dan semua lampu isyarat adalah hijau je. mungkin saya boleh pegi dan patah balik amik masa antara 15-25 minit. kalau tak? lu fikir la sendiri.

tiap kali lepas lunch saya adalah lapar nak mampossssssssss... LAPAR.

saya lapar ni :(

motip entry ni apa kakjemah?

nak bgtau saya LAPARRRRRRRRRRRRRR



Salam Kak Jemah,

Seperti yang saya nasihatkan sebelum ini, saya sarankan pada harihari sebegini Kak Jemah mengambil heavy breakfast bagi menampung kehendak kalori ketika ke hulu ke hilir menguruskan nisa. Saya memang kagum dengan golongan ibu di kota metropolitan, terutamanya mereka yang bekerjaya.

Tapi cara Kak Jemah memilih untuk menghantar nisa menggunakan servis van tu, macam saya tak berapa nak setuju. Panggillah saya ni paranoid atau tidak memahami, tapi saya memilih untuk skip lunch demi mengambil anak saya. Bukan apa, camacam cerita pasal budakbudak naik van yang kita dengar sekarang ni. Saiko pulak dibuatnya. Selagi boleh menghantar, cubalah hantar.

Itu ajer. Cuma pandangan saya yang lelaki.

1 comment:

Al said...

beware!

pedophiles are everywhere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...