Wednesday, February 2, 2011

Komen kepada: Tinggal bayang



cebisan dari entry asal:

...Kaulah pemuisi terhebat
Membelit kata hingga aku lupa
Untuk berpijak pada bumi yang nyata
Kau pelakon handal
Mempesona aku hingga aku lupa
Untuk menyedari bahawa semuanya...

Sementara...


baca dari mula weyh..


Salam Cik I-Sya,

Kengkadang,
Manis itu perlu untuk meloloskan yang pahit.
Kuntuman senyuman kadangkala dapat legakan sementara,
Luka di hati yang sakit

Sungguhpun bila ketidak adaanmu, aku kalut
Tapi tatkala berdepan denganmu, kaulah seluruhnya padaku.

Aku takut dalam kekalutan
Aku kalut dalam ketakutan

Takut Kalut Makut Talut
Salot Kalut Takut Mulut?

Ketawalah
Lupakanlah sementara
Kekusutanmu tadi...

5 comments:

± said...

sekali scuba pun berpuisi daa..

puisi cik I-Sya mengingatkan aku pada lirik lagu Drama King (MUH) ciptaan Taja

Irwan said...

kan3?

Aisyah Sharif said...

wah~ saya cukup teruja.

tak ada kata yang boleh menggambarkan

terima kasih.

sangat

sangat

sangat.

awk berjaya buat saya senyum.

dan kimia dalam badan pun turut sama bergelodak.

kerana teralu teruja.

haha.

oh ya, apa itu?

Drama King (MUH) ciptaan Taja?

Aisyah Sharif said...

wah~ saya cukup teruja.

tak ada kata yang boleh menggambarkan

terima kasih.

sangat

sangat

sangat.

awk berjaya buat saya senyum.

dan kimia dalam badan pun turut sama bergelodak.

kerana teralu teruja.

haha.

oh ya, apa itu?

Drama King (MUH) ciptaan Taja?

Irwan said...

Ishhh...timer kasih KEPADA cik I-Sya sebenarnya...


(ayat cik ni buat saya pulak yang TERUJA...ishhh)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...