Wednesday, January 26, 2011

Rekomendasi kepada: Anak sulong saya part 2


(gila menyayat hati punya entry weyh. Jangan baca kalau tengah bad mood atau emo sekarang. Gila original...)

Entry asal:

Hari ni Abang Jijie belum balik lagi.
Jadi Insyirah asyik ingatkan semua rutin yang aku perlu buat.

Nak pegi mengaji tadi dia pesan jangan lupa ambil pukul 8pm
Turun kereta dia pesan jangan lupa amik dia
7.55pm dia call bitau dia dah siap mengaji
Aku baru nak keluar rumah waktu tu.

Tadi kat kedai beli nasi goreng
Aku reverse kereta sebab Ayesha dah bosan menunggu
Insyirah datang dekat lambai2
(Sebab dia je turun pegi order)
Dekat kedai memang macam org tua.
Nengok berita tv3
Naik je kereta dia bitau aku dia takut aku lupa dia
"akak takut ma rasa akk dah duduk belakang"
aku jawab takkanlah mama lupa kakak. buruk manapun, mama tetap sayang anak mama...

(malangnya aku tak jumpa lagi URL entry asal. AKu harap tuan rumah akan kongsikan link nya setelah membacakan komen ini.  Rugi woo, tak baca)

Check lagi entry lain:

upadte 27 Jan 2011:  Tuan tanah datang dan bagi URL. Klik kat sini...Thanks!

5 comments:

ICAZIESYIRA said...

http://www.icaziesyira.com/2010/09/anak-sulong-saya-part-2.html

Assalamualaikum irwan,
Tq sbb share entry saya disini.
Punya anak bijak adalah satu bonus bagi saya. Tapi kadang2 rasa tercekik juga leher bila dia keluarkan ayat2 "pengajaran" kepada saya. Alhamdulillah. Kurniaan Allah Swt

yanmaneee said...

christian louboutin shoes
nike air max
stephen curry shoes
nike flyknit
balenciaga shoes
balenciaga triple s
kate spade handbags
chrome hearts online
cheap jordans
supreme

neeshoo said...

weblink a fantastic read click this over here now their website index visit this site right here

steycough said...

article over here site get redirected here article source find more

smoshet said...

b3d48z1x15 d9k45r9a62 y0b50v7u58 n6k46g3g18 n3b95u3o88 t1x00k8i30

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...