Wednesday, January 26, 2011

komen kepada: Maher Zain Minat Yuna


Aku terjumpa entry ni dan semasa membacanya aku dapat rasakan rage yang membara dari si penulis. Cik Fdaus Ahmad kita ni baru ader berani. Tak kisah lah dia berani sebab apa.

Bukan sepanjang masa dia RAGE. Fdaus Amad adalah OK. Dia mungkin ada pandangan berbeza, tapi dia OK. Kot? Korang check sendiri laaa:



Kau baca jer entry selanjutnya dan komen di sini la (kat sana dah ramai. Cik Fdaus pun tak suka orang komen entry lama dia...)


hehehe
There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...