Wednesday, January 26, 2011

komen kepada: Bloggerman





Blog ni aku terjumpa masa aku trace nuffnanger yang mengunjungi blog aku. Aku tertarik dengan gambar pinggu kat stesen minyak tu. Walaupun aku pernah tengok gambar tu melalui email yang diforwardkan padaku, aku tetap ketawa melihat gambar ni dalam blog Bloggerman.

Bila aku scroll atas dan bawah, aku tengok banyak lagi benda yang diceduk dari google, blog orang atau apa saja yang boleh di copy and paste. Blog ni mesti faveret kepada hellioz yang tengah kemaruk nak masuk Selamat Pagi Malaysia, tu.

Tapi ada jugak bloggerman taruk gambar ori macam entry bertarikh Wednesday, August 25, 2010 dan ni:


Apapahal pun, aku hanya ucapkan keepipdap dan semoga aku lebih kreatif dalam berkarya. Aku menekan x lajulaju setelah mengesavepagekannya.

Nice try, Bloggerman. Batkipapdegudwek.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...